Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent. Heb je problemen met de inhoud van een voedselpakket, de werkwijze van één van onze vrijwilligers of krijgt je geen pakket?
Dan kun je een klacht indienen.
Wil je daar dan in ieder geval in vermelden:
- als je klant bent, het nummer van je pasje
- anders je naam, adres en woonplaats
- de naam van het product waarover je een klacht hebt en wanneer je dat hebt meegenomen
- de datum en plaats van de gebeurtenis waarover je een klacht hebt en de naam van de medewerker die daarbij betrokken was
- waarom je vindt dat je wel voor een pakket in aanmerking komt
Lukt het niet de klacht schriftelijk in te dienen, dan kun je daarover ook mondeling contact met een bestuurslid opnemen.
Binnen 1 week na ontvangst van je klacht stuurt het bestuur je een ontvangstbevestiging.
Binnen 2 weken na ontvangst van je klacht ontvang je van het bestuur een inhoudelijke reactie op je klacht.
Met je klacht proberen wij onze dienstverlening te verbeteren.